3S – jest nowoczesnym wyspecjalizowanym systemem wspierającym obsługę całego procesu serwisowego

 Podstawowe funkcje systemu 3S to:

  • Rejestrowanie podstawowych danych o obiektach serwisowanych (maszynach, pojazdach, budynkach itd.)
  • Rejestrowanie zgłoszeń serwisowych dotyczących serwisowanych obiektów
  • Koordynacja - przydzielanie interwencji do zarejestrowanych zgłoszeń
  • Przypominanie i informowanie  serwisantów o interwencjach przez e-mail i SMS
  • Załączanie plików, (na przykład zdjęć, opisów) do zgłoszeń  i interwencji
  • Portal klienta zapewniający dostęp dla klienta przez przeglądarkę internetową, umożliwiający klientowi zapoznanie się z historią napraw oraz umożliwiający zarejestrowanie zgłoszenia serwisowego on-line
  • „Raporty serwisowe”, to moduł pozwalający serwisantowi na wypełnianie raportu serwisowego z wizyty przez Internet. Wypełniony raport może następnie być zatwierdzony przez klienta za pośrednictwem modułu „Dostęp dla klienta” lub wydrukowany i podpisany. Raport następnie jest akceptowany przez koordynatora, który na jego podstawie wystawia fakturę
  • Śledzenie i przypominanie o kończących się gwarancjach
  • Automatyczna obsługa serwisowych umów cyklicznych
  • Zaawansowany system uprawnień
  • Szereg predefiniowanych raportów, statystyk itd.
  • Integracja z platformą raportową Power BI
  • Wbudowany moduł CRM
  • Wspomagająca aplikacja mobilna
  • Rozliczanie czasu pracy i przejazdów
  • Zarządzanie projektami
  • Obsługa wielu wersji językowych
  •  
  • Przemyślany i spójny interfejs użytkownika

Poniżej przedstawiamy przykładowy ekran systemu 3S - okno planowania 
 

 

 

 

Reklamy Google:

Zaufali nam:

 i inni....

Mapa | Do wydruku | (C) 2020