CRM


Jest to nasza propozycja systemu wspomagającego zarządzanie relacjami z klientem (ang. Customer Relationship Management). Pierwszą wersję tego systemu wyprodukowaliśmy jeszcze w latach dziewięćdziesiątych. Od tamtego czasu system  wielokrotnie przechodził całkowitą metamorfozę funkcjonalna i technologiczną. Każda kolejna wersja zawierała w sobie to co najlepsze, wypracowane przez lata  w wersjach poprzednich, a także  nowe elementy, takie jak usprawnienia dotychczasowych funkcji oraz zupełnie nowe rozwiązania, których potrzebę wskazali  klienci lub my, stale podpatrując poczynania konkurencji.

Silną cechą naszego rozwiązania jest użycie mechanizmów prezentacji danych pozwalających na praktycznie nie ograniczone, a zarazem bardzo proste wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie i prezentację danych. Co więcej wszystkie prezentowane w aplikacji zestawienia mogą zostać jednym kliknięciem myszy wyeksportowane do programu MS Excel i poddane dalszej analizie. Inną istotną cechą naszego rozwiązania jest szybkość działania oraz nowoczesny i przemyślany projekt interfejsu użytkownika.

Mamy świadomość, że polski klient jest specyficzny i wymaga nieco innego podejścia niż klient Europy Zachodniej czy Stanów Zjednoczonych. Wyjątkowość  polskiego klienta często jest właśnie przyczyną niepowodzenia wielu wdrożeń systemów CRM będących spolszczeniem systemów zagranicznych. Nasz system powstał od początku do końca w Polsce. Został stworzony przez polskich klientów i dla polskich klientów. To nie jest tania przeróbka zagranicznego systemu, który od początku nastawiony jest na nieco odmienny rodzaj działalności firmy.

 

Podstawowe cechy proponowanego przez nas systemu CRM:

  • Zarządzanie danymi teleadresowymi i kontaktami klientów oraz dostawców
  • Tworzenie projektów (sprzedażowych i innych)
  • Rejestrowanie zdarzeń (rozmowy telefoniczne, spotkania, e-mail itp.)
  • Planowanie zadań i przypominanie
  • Załączanie plików do: ofert, zdarzeń, projektów
  • Automatyczne rejestrowanie w systemie korespondencji wychodzącej i przychodzącej (faksy, emaile)
  • Nowoczesny i przemyślany interfejs użytkownika, zaawansowane funkcje wyszukiwania, filtrowania  oraz prezentacji danych
  • Rejestr zmian (kto zmienił i co zmienił)
  • Rozbudowane możliwości nadawania uprawnień: do modułów, do województw, do dostawców
  • Integracja z programami Microsoft Office
  • Dostęp do systemu z dowolnego miejsca przez zwykłą przeglądarkę Internetową
  • Moduł biuletynów elektronicznych, umożliwiający tworzenie dowolnych wiadomości graficznych i wysyłanie ich do klientów spełniających zadane kryteria (ang. mass mailing)
  • Tworzenie zestawień, statystyk, eksport danych do MS Excel
  • Automatyczne aktualizowanie aplikacji do nowszej wersji
  • Wewnętrzny komunikator pozwalający na wygodną komunikację miedzy pracownikami
  • Grafik – prezentujący w widoku miesięcznym lub tygodniowym „wszystko co się dzieje w firmie”

 

Obecna wersja systemu CRM jest wykonana w technologii Microsoft .NET i działa na platformie Windows. Jako bazę danych wykorzystuje Microsoft SQL Server 2000 lub jego darmowy odpowiednik MSDE 2000.

 

Nasz system CRM łatwo integruje się z innymi systemami informatycznymi.

 

System współpracuje także z systemem „GeoCoding”, dzięki któremu możliwe jest prezentowanie klientów spełniających zadane kryteria na mapie, obliczanie tras itd.

 

System dostępny jest wyłącznie w polskiej wersji językowej.

 

Poniższy zrzut ekranu przedstawia przykładowe okno systemu.

 

Reklamy Google:

Zaufali nam:

 i inni....

Mapa | Do wydruku | (C) 2012